zondag 30 maart 2014

Bedroom DIY + foto's van mijn eigen slaapkamer

Door: Linde

Vandaag wil ik het hebben over mijn slaapkamer.

Ik ben dus een aantal maanden geleden verhuisd naar een mooi wit huis met luikramen en een gezellige achtertuin.
Mijn kamer heb ik in de scandinavische stijl ingericht (mijn favoriete stijl)

Mijn slaapkamer is niet heel groot maar ook niet heel klein.
Het heeft 2 ramen waar altijd veel licht door komt. (I love lichte kamers!)
Ik heb een paar opvallende elementen gekozen zoals de kale boom, de hanglamp en de klok boven het bed.


Tip: Als je saaie kastknopjes hebt, haak er dan een bolletje om heen in een leuk kleurtje!


Een kuipstoeltje van Nijhof in Baarn. (aanrader)
De lamp is van VT Wonen.
Voor wie het niet weet, ik speel piano.
Liefs, Linde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten